About Me

My photo
Ya Allah ! Terima kasih pinjamkan dunia sementara untuk aku bergelak ketawa berduka sedih.

Takdir



Langsung tak kisah dengan mulut orang sebelah menyebelah .
Apa mereka tahu? selain bisik bisik kosong pura pura suka.
Tak luak sikit pon dengan kebencian mereka.

Yang pasti aku kau orang paling rapat yang tahu kisah antara kita.
Yang pasti sekarang aku happy .
TOLONG . jangan gugat kebahagiaan aku.
Kau bukan siapa siapa .
Kau takde hak nak selak kebahagiaan aku.
Maaf itu hakikat.

Belajar terima kenyataan walaupun kau tercekik tersedak masa menelan
Belajar terima takdir yang memang tak sebelah kau.
Sebelah aku mungkin?

Hanya Dia yang Maha Mengetahui .
Sesungguhnya aku letak 110% kepercayaan aku pada Penciptaku.
Dia yang paling berhak. Mutlak.

Terimakasih Ya Allah,
Kau rampas yang bahagia tapi Kau gantikan dengan yang Indah hakiki.
Aku bersyukur.
Maafkan aku kalau tak cukup berterimakasih Ya Allah.











No comments:

jalan-jalan cuci mata yukk !